SAMENVATTING Exploring Corporate Strategy, 6e editie Auteurs: Gerry Johnson & Ke cutting edge Scholes Inhoud: Deel 1                         induction Hoofdstuk 1.                 Introducing Strategy Hoofdstuk 2.                 Understanding Strategy Development Deel 2                 The strategic Position Hoofdstuk 3.                 The Environment Hoofdstuk 4.                 Strategic Capability Hoofdstuk 5.                 Expectations and Purposes Commentaar op deel 2 head wit complexness; The Business Idea Deel 3                 Strategic Choices Hoofdstuk 6.                 Corporate-Level scheme Hoofdstuk 7.                 Business-Level Strategy Hoofdstuk 8.                 Directions and methods of development Commentaar op deel 3 Strategic Selection Deel 4                 Strategy into Action Hoofdstuk 9.                 Organising for Succes Hoofdstuk 10.         Enabling Succes Hoofdstuk 11.         Managing Strategic Change Commentaar op deel 4 Strategy into Action .............................................Deel 1 Introductie.............................................. Hoofdstuk 1 1.1         The nature of system and strategic decisions De karakteristieken wagon train strategische beslissingen (1.1.1):         Strategische beslissingen (SBs) hangen samen met de lange termijn richting die de organisatie op moet gaan.         SBs proberen een uitdaging voor de organisatie te scheppen of strategisch voordeel te laten behalen op langere termijn (bijv positioneren op een nieuwe markt).         SBs hangen samen met de doelen new! wave organisatie activiteiten (de scope b.v. waar richt de organisatie zich op [één of meer activiteiten] en moet digital audiotape zo blijven). Who ar we and what business are we in         Strategie kan gezien worden als het up passend maken new wave de activiteiten van de organisatie aan de omgeving (strategic fit). (Het identificeren/opmerken van mogelijkheden die in de omgeving worden geschapen) wie zijn onze klanten, wat verwachten zij van ons en zijn er belangrijke verandering in de tijd? [definitie] Strategic fit: ontwikkelen van strategie door het identificeren van kansen in de omgeving van de organisatie en aansluiten van bronnen en competenties zodat ze gebruik maken van deze kansen         Strategie kan ook gezien worden als het bouwen op (stretching)... If you prodding to get a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you wan t to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment